pondelok 22. júna 2015

Getting Started

Ahojte!


Trošku dlhšie mi trvalo odhodlať sa napísať svoj prvý príspevok. A keď prišla odvaha tak som nebola celkom rozhodnutá čím začnem. Tak nakoniec zvíťazilo, prečo som sa vlastne rozhodla blogovať.

Už niekoľko rokov sledujem blogy a hľadám v nich inšpiráciu. Neuveriteľne ma baví čítať ich ale ani písaniu určite nepoviem nie. Túžila som aspoň skúsiť blogovanie (treba skúšať nové veci) a tak tu teraz sedím a píšem. Pokúsim sa to robiť čo najlepšie ako viem a určite sa budem snažiť zlepšovať.

Nájdete tu príspevky ako sú napríklad hauly, cestovanie, food, outfity, rady a typy a mnoho ďalšieho.

Ja len dúfam že sa vám príspevky budú páčiť a že postupom času bude aj nejaká spätná väzba.

Užívajte si krásnu a slnečnú sobotu a vidíme sa pri ďalšom príspevku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára