utorok 7. júla 2015

Farebné nohavice

Ahojte! 

Tak zas je tu nový príspevok a tento bude outfitový. Keďže to bolo fotené trošku dávnejšie, tak outfit by nebol vhodný do tochto počasia (som jediná kto by bral aspoň jeden daždivý deň?).
Rada kombinujem farebné nohavice s jednofarebnými tričkami. Verte už aj na mňa by to bolo veľa keby chodím celá farebná ako dúha. Tričko je obzvláštnené tým, že na jeho rukávoch je krajka a myslím, že je to celkom dobrý doplnok.
 V jarnom počasí ma bavia veci ako napríklad kvietky do vlasov a nemohla som si to odpustiť ani v tomto outfite.
Outfit som doplnila už len čiernou kabelkou a okuliarmi. Aby nebolo moc čiernej tak som zvolila béžové balerínky.
A za fotky by som chcela poďakovať Klaudinke ♥  Naozaj skvelá fotografka!
Tak čo poviete na môj outfit? :) Ďakujem za všetky prečítania a moc si to vážim. Prajem vám krásny zvyšok dňa.
Ahojte!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára